مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 14:052020-04-22اقتصادي

پروژه های مسکن مهر 5 شهرستان مازندران پیشرفت 90 درصدی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کامران اصغری عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه مسکن مهر 6 شهرستان رامسر با بیان اینکه مسکن مهر 6 رامسر در 112 واحد توسط پیمانکار در حال اجرا است، افزود: در این پروژه دو بلوک همزمان در حال ساخت بوده که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و یک بلوک 56 واحدی در هفته دولت سال جاری بهره برداری می شود.

وی دیگر پروژه های استان مازندران را پروژه سارویه ساری، مسکن مهر آمل و نکا، محمود آباد و بابلسر عنوان کرد و افزود: 90 درصد پروژه ها به اتمام رسید و پروژه سارویه ساری با دو هزار و 800 واحد تا پایان شهریور سال جاری افتتاح می شود.

اصغری گفت: با توجه به عدم تمکن مالی تعاونی ها با پیگیری استاندار مازندران و نمایندگان مجلس تسهیلات 25 میلیون تومانی به 40 میلیون تومان افزایش یافت و در حوزه زیر ساختی آب و فاضلاب استان مازندران، برق بانک های عاملیت پرداختی وام مسکن مهر فعالیت خوبی داشتند.

وی افزود: برای پرداخت وام بانک ها را به نوعی مجاب می کنیم تا آخرین مرحله آن را با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها پرداخت کنند.

اصغری خاطر نشان کرد: در وضعیت کرونا 26 هزار نفر جهت دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند که دستورالعمل پرداخت صادر و در هفته آینده اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مسکن مهر 5 شهرستان مازندران پیشرفت 90 درصدی دارد

پروژه های مسکن مهر 5 شهرستان مازندران پیشرفت 90 درصدی دارد