مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-04-22دانش

300 بسته غذایی روز اول ماه رمضان در بین نیازمندان کرمان توزیع می شود


سید سجاد مهدوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اجرای طرح کمک مومنانه به همت دانشجویان بسیجی کرمانی گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان از اجرای طرح کمک مومنانه در به همت دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: روز اول ماه رمضان 300 بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع می شود.

سید سجاد مهدوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اجرای طرح کمک مومنانه به همت دانشجویان بسیجی کرمانی گفت: با صحبت هایی که با دیگر دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان صورت گرفت، قرار بر این شد پوستر هایی تهیه کرده و با خیرین و معتمدین محلات کرمان تماس هایی برقرار شد تا خانواده های نیازمند را شناسایی کنیم.

مهدوی افزود: تا به امروز مبلغی از کمک های مردمی جمع شده که در نظر داریم با تهیه بسته های معیشتی، آن ها را در حاشیه شهر کرمان توزیع کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: روز اول ماه رمضان 300 بسته مواد غذایی در طرح کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع خواهد شد و 200 بسته غذایی سبک تر نیز تهیه شده و بین خانواده های کم برخوردار پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 بسته غذایی روز اول ماه رمضان در بین نیازمندان کرمان توزیع می شود

300 بسته غذایی روز اول ماه رمضان در بین نیازمندان کرمان توزیع می شود