مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-04-22اجتماعي

هیئت اندیشه ورز نهاوند بر اساس پژوهش و کار علمی پیش می رود


فرماندار نهاوند با تاکید بر تداوم اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا گفت: برنامه های هیئت اندیشه ورز شهرستان نهاوند بر اساس پژوهش و کار علمی پیش می رود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری بعدازظهر چهارشنبه در نشست هیئت اندیشه ورز جوانان نهاوند به وضعیت فعلی جامعه و شیوع بیماری کرونا اشاره و اظهار کرد: افزایش آگاهی عمومی در خصوص اصول پیشگیری از این بیماری ها، برخورد قاطع با متخلفین بهداشتی، استفاده از پتانسیل آموزش و پرورش و دانشگاه ها در ارائه آموزش های پیشگیرانه و فرهنگ سازی در سطح جامعه بسیار مهم و ضروری است.

مراد ناصری گفت: هر جامعه ای که هدف آن بر مبنای پژوهش باشد قبل از هرگونه تصمیم گیری، تصمیم سازی خواهد داشت و مجموعه شهرستان نهاوند نیز به این موضوع واقف است.

وی با بیان اینکه با استفاده از ایده و ظرفیت جوانان هیئت اندیشه ورز نسبت به تشکیل کمیته پژوهشی با دو نگاه بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات اجرایی و نیز آماده سازی مقابله با شرایط پساکرونا و احتمالاً موج دوم ویروس جهت پایین آوردن ضریب خطا اقدام شده است، گفت: این مهم با مشارکت بنیاد ایران شناسی دفتر منطقه ای زاگرس به مرحله اجرا رسیده است.

ناصری تاکید کرد: تمام مدیرانی که اعضای اصلی این کمیته هستند باید نسخه بومی سازی مقابله با بیماری کرونا ویروس را که با امکانات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اندیشه ورز نهاوند بر اساس پژوهش و کار علمی پیش می رود

هیئت اندیشه ورز نهاوند بر اساس پژوهش و کار علمی پیش می رود