مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 12:252020-04-22بين الملل

رفع تصرف 6 هکتار از اراضی ملی بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون خبر داد.

- رفع تصرف 6 هکتار از اراضی ملی بویراحمد در منطقه "تنگ سرخ" و "گنجکون" ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون خبر داد.

غلامحسین حکمتیان اصل با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: یکی از مهم ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه شیوع بیماری ویروس کرونا به طور شبانه روز حفظ و صیانت انفال، ریشه کنی گیاهان مرتعی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.

وی تصریح کرد: عده ای سودجو هستند که میخواهند به اراضی ملی دست رسی و تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز به همت زحمات نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 6 هکتار از اراضی ملی بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون

رفع تصرف 6 هکتار از اراضی ملی بویراحمد در منطقه تنگ سرخ و گنجکون