مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-04-22حوادث

مصائب ساخت ساختمان پلاسکو از زبان معاون معماری شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا،آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو حادثه ای بود که صبح روز پنجشنبه 30 دی 1395 در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد.

در پی وقوع این آتش سوزی ساختمان پلاسکو بطور کامل فرو ریخت، این ساختمان در حالی پس از سه و نیم ساعت سوختن، فروریخت که تعداد زیادی مأمور آتش نشانی در حال مهار آتش سوزی، در بیرون و داخل ساختمان بودند و عده ای از آن ها زیر آوار ناشی از فرو ریختن ساختمان ماندند.

و حالا پلاسکو سه سال بعد.

عملیات بازسازی پلاسکو از سر گرفته شده است، این می تواند خبری خوش برای همان هایی باشد که سه سال پیش، آتش به جان مالشان افتاد و نتیجه سال ها تلاششان یک شبه بر باد رفت، اکنون بعد از سه سال بازسازی این ساختمان از 25 خردادماه در حالی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جریان افتاد که در نیمه راه یک بار توسط شهرداری تهران بدلیل عدم صدور پروانه ساختمانی از ادامه ساخت این ساختمان جلوگیری شد.

در ادامه پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مصاحبه ای اعلام کرد که شهرداری تهران چوب لای چرخ ساخت ساختمان پلاسکو گذاشته و پس از کوش و قوس های فراوان ساخت مجدد این ساختمان دوباره از زمستان سال گذشته آغاز شد و رییس بنیاد مستضعفان قول داد که در سال آینده این ساختمان آماده واگذاری است و مشکلات بین بنیاد و شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب ساخت ساختمان پلاسکو از زبان معاون معماری شهرداری تهران

مصائب ساخت ساختمان پلاسکو از زبان معاون معماری شهرداری تهران