مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 10:262020-04-22بين الملل

ترامپ امروز قانون منع مهاجرت به آمریکا را امضا می کند


رییس جمهور آمریکا گفت که امروز قانون ممنوع کردن مهاجرت به این کشور برای مدت زمان دو ماه آینده را امضا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) با دفاع مجدد از دیواری که در مرز جنوبی این کشور با مکزیک کشیده، از امضای قانون منع مهاجرت به ایالات متحده خبر داد.

ترامپ در صفحه توییتر خود، درباره تصمیم به ممنوع کردن مهاجرت به آمریکا برای 60 روز آینده خبر داد: امروز دستور اجرایی منع مهاجرت به کشورمان را امضا می کنم .

وی با تبختر درباره دیوار مرزی با مکزیک نوشت: در همین زمان، حتی بدون این دستور هم، مرز جنوبی ما که به شکل قابل ملاحظه ای با دیوار مرزی جدید 170 مایلی (273،5 کیلومتر) و 27 هزار سرباز مکزیکی تقویت شده، بسیار محکم و نفوذناپذیر است، که شامل قاچاق انسان نیز می شود .

    رییس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه گفته بود به دلیل وضعیتی که شیوع ویروس کووید19 در این کشور ایجاد کرده، قصد دارد به مدت 2 ماه هرگونه مهاجرت اتباع خارجی به ایالات متحده را ممنوع کند.

(جزییات بیشتر ) طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده تا روز گذشته (سه شنبه)، 819 هزار و 175 نفر از مردم سراسر ایالات متحده آمریکا به کروناویروس آلوده شدند و 45 هزار و 343 نفر از مردم این کشور نیز جان خود را بر اثر این ویروس همه گیر از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ امروز قانون منع مهاجرت به آمریکا را امضا می کند

ترامپ امروز قانون منع مهاجرت به آمریکا را امضا می کند