مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-22سياسي

اجرای طرح یاری گران زندگی برای کاهش اعتیاد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: طرح یاری گران زندگی در چهار حوزه می تواند کمک بزرگی به کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: تدوین برنامه های نوآورانه و خلاقانه و بهره گیری بیشتر از فضای مجازی، رسانه ها و نیازسنجی برای اجرای برنامه های پیشگیرانه در استان ضروری است.

  وی تصریح کرد: مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیازمند یک حرکت جهادی است و انتظار می رود همه دستگاه ها با تمام ظرفیت با اجرای مستمر برنامه های پیشگیری زمینه ارتقا سلامت اجتماعی و امنیت روانی جامعه را فراهم کنند.

  مظفری با اشاره به برنامه کاهش 25 درصدی نرخ شیوع مواد مخدر و بروز اعتیاد تا پایان برنامه ششم توسعه، بیان کرد: تحقق این برنامه کمی به فرصت سازی جدید و مشارکت و عزم همگانی نیازمند است و حضور سازمان های مردم نهاد می تواند به عنوان یک سرمایه اجتماعی یاری گر ارزشمندی برای تحقق برنامه های مبارزه با مواد مخدر باشد.

  این مسؤول عنوان کرد: طرح یاری گران زندگی در چهار حوزه آموزشی، خانواده کاری، عمومی در زمینه های پیشگیری، درمان و صیانت و حمایت می تواند کمک بزرگی به کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یاری گران زندگی برای کاهش اعتیاد

اجرای طرح یاری گران زندگی برای کاهش اعتیاد