مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-04-22اقتصادي

27 میلیارد تومان تسهیلات مددجویان کمیته امداد کرمانشاه امهال شد


محسن رخصی روز چهارشنبه در نشست خبری که در سرسرای کمیته امداد استان کرمانشاه برگزارشد؛ از شناسایی 22 هزار خانوار غیرمددجو نیازمند در استان خبر داد و افزود: کمیته امداد تاکنون از محل کمک های بنیاد مستعضفان یک میلیارد و 100 میلیون تومان به این افراد اختصاص داده است.

او اضافه کرد: از محل این کمک ها؛ به هر خانوار تک نفره 150، 2 نفره 250، سه نفره 350، چهار نفره 450 و پنج نفره و پنج نفره به بالا 500 هزار تومان واریز شده است.

رخصی در ادامه یکی از خدمات مهم کمیته امداد کمک به درمان بیماران صعب العلاج اعلام کرد و افزود: از زمان شکل گیری بیماری کرونا، کمیته امداد از محل کمک های بنیاد مستعضفان یک میلیارد تومان برای خرید بسته های بهداشتی مانند ژل، اسپری و مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش برای بیماران صعب العلاج اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بیماران صعب العلاج بیشتر در معرض خطر بیماری کرونا هستند، گفت: سه هزار و 300 بیمار صعب العلاج زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که به حساب هریک از آنها از محل کمک های بنیاد مستعضفان 300 هزار تومان برای خرید مواد بهداشتی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی 2 پویش شکرانه سلامت و نذر سلامت برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در ایام کرونا خبر داد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 میلیارد تومان تسهیلات مددجویان کمیته امداد کرمانشاه امهال شد

27 میلیارد تومان تسهیلات مددجویان کمیته امداد کرمانشاه امهال شد