مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-04-22سياسي

جزییات برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در هرمزگان اعلام شد


رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برگزاری مرحله اول و دوم، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در هرمزگان خبر داد.

- بهرام رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرعباس، در خصوص برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اظهار کرد: این مسابقات به طور هم زمان با سراسر کشور و هم چنین در هرمزگان در دو  بخش برادران و خواهران و در رشته های  مختلفی از جمله: حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان(بخش آقایان)، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم(بخش آقایان) و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می شود.

وی افزود: زمان ثبت نام این دوره از مسابقات از تاریخ ششم اردیبهشت الی شانزدهم خرداد و فقط  به صورت اینترنتی  خواهد بود که افراد می توانند جهت ثبت نام به سایت  www.

my.

oghaf.

ir مراجعه کنند.

 رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره و بیان کرد: شناسایی نخبگان استان در زمینه قرآنی در بخش برادران و خواهران یکی از اهداف این مسابقات می باشد و هدف دیگر ایجاد شور و نشاط و فضای معنوی در استان و به ویژه بین متسابقین و خانواده های آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در هرمزگان اعلام شد

جزییات برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در هرمزگان اعلام شد