مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-04-22اقتصادي

حفاری 8 حلقه چاه اکتشافی جدید در سال 99


مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش بینی می شود امسال حفاری هشت حلقه چاه اکتشافی نهایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدصالح هندی با بیان اینکه سال گذشته مطالعه و مدل سازی حوضه های رسوبی دزفول و دشت آبادان تکمیل شد، اظهار کرد: این روند در امسال برای سایر حوضه ها ادامه می یابد، چراکه این اقدام موفقیت های آتی اکتشاف را تضمین می کند و ریسک های آن را کاهش می دهد.

وی از برنامه ریزی برای آغاز حفاری هشت حلقه چاه جدید اکتشافی در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد، شش حلقه در خشکی و دو حلقه در دریا حفر می شود؛ حفاری پنج حلقه چاه نیز که سال گذشته آغاز شد، امسال ادامه می یابد.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران درباره دو حلقه چاه دریایی که در برنامه امسال حفاری اکتشافی قرار دارد، توضیح داد: یکی از چاه های دریایی در منطقه سیری واقع شده که مدیریت اکتشاف آن را به طور مستقل حفاری می کند و حفاری چاه یلدا نیز با همکاری یک شرکت ایرانی در همین هفته شروع شد که این همکاری بین اکتشاف و شرکت های توسعه ای و بهره برداری مبتنی بر نیاز تولید گاز در نوع خود بی نظیر است.

هندی سال 98 را در حوزه فعالیت های اکتشافی، سال پرباری توصیف کرد و گفت: پارسال در مجموع 18 هزار متر چاه اکتشافی در قالب 60 دکل ماه حفر شد، به این معنا که هر ماه به طور میانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری 8 حلقه چاه اکتشافی جدید در سال 99

حفاری 8 حلقه چاه اکتشافی جدید در سال 99