مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-04-22سياسي

آغاز ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال


مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آغاز ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال در سامانه سجاد خبر داد.

- مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از آغاز ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال در سامانه سجاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جاماسب نوذری اعلام کرد: همچون سنوات گذشته کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی متقاضی میهمانی و انتقال (دارای شرایط خاص) هستند می تواند از تاریخ یکم تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری (سامانه سجاد https://portal.

saorg.

ir) و با مطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه تنها درخواست هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق این سامانه ثبت شده باشد؛ لذا از کلیه متقاضیان میهمانی که مایلند در ترم آتی درخواست انتقال ، میهمانی و میهمانی دائم آنان بررسی شود لازم است از طریق این سامانه اقدام نمایند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل ضمن اعلام این نکته که هرگونه سیاست کلان در مورد مهمانی و انتقال در صورت عادی شدن شرایط و شروع به فعالیت موسسات و دانشگاه های کشور تابع آیین نامه نقل و انتقال و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد می باشد و دانشجویان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال

آغاز ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال