مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:272020-04-22پزشكي

پشت پرده افتتاح های عجولانه/ دولت صدای منتقدان را می شنود؟


درحالی دولت می خواهد 4 پروژه را روز پنج شنبه با دستور رییس جمهور در لامرد افتتاح کند که منتقدان می گویند این پروژه ها ناقص و نیمه تمام است و افتتاح نمایشی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چند روزی است که فضای مجازی شاهد انتشار مطالب متنوع و تندوتیزی در نقد افتتاح چند پروژه است.

این پروژه ها قرار است فردا (پنج شنبه) با حضور چند وزیر در شهرستان لامرد و با دستور رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح گردد.

طبق اعلام مسئولین قرار است در این مراسم، 4 پروژه آلومینیوم جنوب، بیمارستان جدید، مجموعه ورزشی و ترمینال فرودگاه در(شهرستان لامرد) افتتاح گردد و برای اجرای این برنامه از وزرای صنعت، بهداشت، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و وزیر دفاع دعوت شده است.

این درحالی است که با توجه به افزایش روزانه مبتلایان به کرونا در لامرد، برگزاری این مراسم برخلاف توصیه های اکید وزارت بهداشت است و درحالی که هنوز فعالیت تمام مساجد، مجموعه های ورزشی، مشاغل پرخطر و هرگونه تجمع مردمی ممنوع است، برگزاری این مراسم خطر شیوع کرونا در این شهرستان کوچک را افزایش می دهد.

علاوه بر آن منتقدان می گویند اساساً این پروژه ها نیمه تمام است و حضور چندین وزیر و به ویژه باز شدن پای رییس جمهور به افتتاح نمایشی این طرح های ناقص، سبب خدشه به آبروی دولت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده افتتاح های عجولانه/ دولت صدای منتقدان را می شنود؟

پشت پرده افتتاح های عجولانه/ دولت صدای منتقدان را می شنود؟