مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-04-22فرهنگي

یادبود سیامک شایقی در شبکه نمایش


شبکه نمایش برای گرامیداشت سیامک شایقی (کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس و منتقد سینمای ایران)، فیلم سینمایی «در کمال خونسردی»، به کارگردانی او را در ساعت 13 جمعه (5 اردیبهشت ماه) پخش می کند.

- شبکه نمایش برای گرامیداشت سیامک شایقی (کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس و منتقد سینمای ایران)، فیلم سینمایی در کمال خونسردی ، به کارگردانی او را در ساعت 13 جمعه (5 اردیبهشت ماه) پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، در کمال خونسردی به کارگردانی سیامک شایقی و نویسندگی اصغر عبداللهی، فریدون جیرانی و سیامک شایقی محصول سال 1373 است و داستان یک وکیل را به تصویر می کشد که به تازگی همسرش را در یک حادثه اتومبیل از دست داده و درصدد است دفتر وکالتش را تعطیل کند که با پرونده پیچیده و پر از راز و رمز یکی از دوستان قدیمی اش با نام شهباز روبه رو می شود.

ابوالفضل پورعرب، آتیلا پسیانی، آتنه فقیه نصیری، غلامحسین لطفی و سیامک اطلسی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

سیامک شایقی، متولد 1333 آبادان، فارغ التحصیل کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما (دانشگاه صداوسیمای فعلی) بود که فعالیت سینمایی را به عنوان کارگردان فنی در تلویزیون آغاز کرد و پس از سال ها فعالیت در تلویزیون و سینما در 27 فروردین ماه امسال در سن 66 سالگی بر اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود سیامک شایقی در شبکه نمایش

یادبود سیامک شایقی در شبکه نمایش