مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-04-22اقتصادي

112 هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم آزادسازی شد


سرهنگ دوم رضا مهدیون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله اول 65 هکتار و در مرحله دوم 47 هکتار آزادسازی و رفع تصرف شد که این اراضی در روستاهای هندی کندی، تسکین، تشویر و گیلانکشه قرار داشت.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی با جدیت و به صورت شبانه روزی برای رفع تصرف اراضی ملی تلاس می کندریال خاطرنشان کرد: قلع و قمع های اخیر، انعکاس و بازتاب بسیار خوبی داشته به طوری که عده ای پس از شنیدن خبر آن برای کاهش خسارت های وارده به اموالشان به صورت خودجوش نسبت به جمع آوری نهال و تجهیزات لوله کشی خود از اراضی، اقدام کرده اند.

مهدیون افزود: قلع و قمع نهال ها با حضور یگان حفاظت، نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی به دلیل تخریب لوازم لوله کشی و نهال ها سبب از بین رفتن اموال روستاییان و همچنین تلف شدن زمان، هزینه و انرژی بیت المال می شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تصریح کرد: به مردم عزیز این مناطق که در اراضی ملی، نهال کاری می کنند توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارت های بیشتر به اموال خود و بیت المال، قبل از مراجعه یگان حفاظت به صورت داوطلبانه نسبت به خلع ید اقدام کنند تا از خسارت های بیشتر جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم آزادسازی شد

112 هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم آزادسازی شد