مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-22سياسي

افزایش خدمات مشاوه ای درباره کرونا در اورژانس تهران/ یک شهید خدمت در پرسنل اورژانس


رییس سازمان اورژانس تهران ضمن اشاره به افزایش خدمات اورژانس تهران در مقابله با کرونا، گفت: حدود 72 نفر از پرسنل اورژانس با سی تی اسکن ریه مثبت در مورد کرونا در اورژانس تهران داشتیم که جزو مثبت ها قرار گرفته و قرنطینه شدند و متاسفانه یک نفر از این افراد جان خود را از دست داد.

- رییس سازمان اورژانس تهران ضمن اشاره به افزایش خدمات اورژانس تهران در مقابله با کرونا، گفت: حدود 72 نفر از پرسنل اورژانس با سی تی اسکن ریه مثبت در مورد کرونا در اورژانس تهران داشتیم که جزو مثبت ها قرار گرفته و قرنطینه شدند و متاسفانه یک نفر از این افراد جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان صابریان در ارتباط ویدئو کنفرانس با خبرنگاران، ضمن تشکر از فعالیت اصحاب رسانه در اطلاع رسانی درباره کروناویروس و تشکر از همکاری های مردم، گفت: با توجه به شیوع بیماری در کشور چین به دستور دکتر کولیوند دپوی تجهیزات خوبی قبل از ورود کرونا به کشور انجام دادیم چراکه با توجه به کمبود نیرو، باید کیفیت تجهیزات را افزایش می دادیم.

وی درخصوص میزان تماس ها با اورژانس تهران، اظهار کرد: تماس های اورژانس از اوایل اسفند به صورت صعودی تا چهار برابر افزایش یافت البته این موضوع با توجه به شیوع بیماری دور از انتظار نبود؛ افزایش تماس ها به گونه ای بود که 50 درصد تماس ها یعنی حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات مشاوه ای درباره کرونا در اورژانس تهران/ یک شهید خدمت در پرسنل اورژانس

افزایش خدمات مشاوه ای درباره کرونا در اورژانس تهران/ یک شهید خدمت در پرسنل اورژانس