مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-22سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت


رییس خانه مطبوعات ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت خبر داد.

- رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی و نمایندگی رسانه های سراسری و خبرگزاری ها در استان ایلام تا 31 اردیبهشت تمدید شد.

عبدالحمید کرمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این جشنواره به دلیل استقبال اصحاب رسانه و شیوع ویروس کرونا، تا 31 اردیبهشت تمدید و اختتامیه ی آن در دهه ی اول خرداد برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: آثار ارسالی باید از اول مهر 98 تا پایان اردیبهشت 99 در یکی از مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی دارای پروانه انتشار منتشر شده باشند.

رییس خانه مطبوعات ایلام تصریح کرد: این جشنواره با هدف حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش های مختلف، ایجاد رقابت سالم بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل های مختلف سال برای تولید آثار فاخر و ارزشمند، تلاش برای ارتقای کیفی و محتوای تولیدی رسانه های مکتوب و دیجیتال و کمک به توسعه فضای رسانه ای برگزار می شود.

کرمی زمینه های جشنواره را بخش آزاد، سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه و بخش ویژه شامل انتخابات و مشارکت ملی، گام دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی ایلام تا پایان اردیبهشت