مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-22سياسي

14 دانشگاه قم در پویش همدلی و مواسات مومنانه مشارکت دارند


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضایی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران، افزود: دانشگاه های استان در قالب کانون های خیریه، تشکل های دانشجویی، بسیج دانشجویی و اساتید فعالیت هایی از جمله سرکشی به خانواده متوفیان ناشی از ویروس کرونا، جمع آوری و توزیع کمک به خانواده های نیازمند و خدمت در بیمارستان ها فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر فعالیت های درمانی، در بخش فرهنگی نیز با مدیریت نهاد نمایندگی رهبری فعالیت قابل قبولی دارد که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: در همین راستا و با هدف هم افزایی و انسجام فعالیت دانشجویان و اساتید، ستادی برای شکل دهی پویش همدلی و مواسات مومنانه تشکیل شده تا در یک سال آینده برنامه های حال حاضر و پساکرونا مدیریت شود.

به گفته پوررضایی، چهار کمیته رسانه، حمایت و هدایت نیروهای جهادی و پویش جهادی، فرهنگی، سیاسی تحلیل محتوا و کمیته پژوهشی در این ستاد فعال است تا علاوه بر اطلاع رسانی و مقابله با دروغ پراکنی رسانه های معاند، با پاسخگویی به شبهات و فعالیت های فرهنگی، به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا کمک شود.

وی گفت:پویش همدلی و مواسات مومنانه درتلاش است کمک های خیران را به مردمی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و درمقطع کنونی دچار سختی در امرارمعاش شده اند، برساند که در همین راستا شب گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 دانشگاه قم در پویش همدلی و مواسات مومنانه مشارکت دارند

14 دانشگاه قم در پویش همدلی و مواسات مومنانه مشارکت دارند