مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-22سياسي

تشریح برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، محسن نصر پور اظهار کرد: پنجاه هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای خراسان رضوی برای ضیافت ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

این برنامه ها با هدف همراهی هرچه بیشتر با روزه داران و برآوردن نیاز شبکه های مختلف سراسری و مراکز استان ها، برای پخش از صدا، سیما، رادیو سراسری زیارت، رادیو دری و فضای مجازی آماده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: بهره گیری از همجواری با مضجع شریف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) فرصت مناسبی برای همراهی دل های مشتاق میلیون ها ایرانی در فضای معنوی ماه مبارک رمضان فراهم می آورد.

از همین رو باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور زائران و مشتاقان حضرت ثامن الحجج (ع) در این بارگاه ملکوتی، امسال مرکز خراسان رضوی برای بهره مندی از فضای معنوی ماه مبارک در مجاورت با امام مهربانی ها و اتصال دل های مشتاق به زیارت امام رئوف در اقصی نقاط کشور، حداکثر توان خود را به کار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امسال مراسم جز خوانی و ترتیل قرآن کریم روزانه از حرم امام رضا (ع) با حضور قاریان صاحب سبک، به صورت زنده ولی بدون حضور زائران و مجاوران از سیمای خراسان رضوی و دیگر شبکه های سراسری و استانی پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان

تشریح برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان