مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-22اقتصادي

بیماران کرونایی نیازمند کمک در قزوین شناسایی می شوند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شماره حساب (شبا) این افراد که نیازمند کمک های مالی و معیشتی هستند دریافت و به آنها کمک می شود.

حسن آصفی، میزان هزینه کمکی در نظر گرفته شده به این افراد را پنج میلیون ریال اعلام کرد و گفت: البته با توجه به منابع دریافتی از خیران و کمک های مردمی ممکن است این رقم تغییر پیدا کند.

این مسوول همچنین اظهار داشت: در حال حاضر 32 خانواده نیازمند دارای بیمار کرونایی شناسایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه کمک های مردمی برای مقابله با کرونا و حمایت از آسیب دیدگان قابل توجه است و این روزها شاهد سیل مهربانی مردم هستیم که در دنیا بی نظیر است، گفت: با اتکا به این کمک ها و پیشتیبانی خیران در حال تدارک کمک و ارایه بسته های معیشتی به 6 هزار و 500 خانوار دارای بیماران صعب الاعلاج با کمک دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی هستیم.

آصفی با اشاره به توزیع 2 هزار و 700 بسته های معیشتی بین محلات محروم،اظهار داشت: ارایه این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در کنار دیگر دستگاه ها و نهادهای حمایتی و امدادی و ستادی در اجرای طرح و رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه پیشگام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی نیازمند کمک در قزوین شناسایی می شوند

بیماران کرونایی نیازمند کمک در قزوین شناسایی می شوند