مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-04-22سياسي

ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف و کریم در استان سمنان آغاز شد


مدیرکل اوقاف استان سمنان، از آغاز مهلت نام نویسی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در سطح استان خبر داد و گفت: - ثبت نام این دوره به صورت اینترنتی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر چهارشنبه و به میزبانی اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه ثبت نام چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شده است، بیان کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.

my.

oghaf.

ir از ششم اردیبهشت تا 16 خرداد ثبت نام کنند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ پنج، 10 و 20 جز و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: علاقمندان به حضور در این رقابت تا شانزدهم خرداد ماه باید حتماً با در نظر داشتن اطلاعات شخصی و شناسایی کامل به سایت مسابقات مراجعه کنند تا مانند سال های گذشته شاهد حضور پرشور قرآن دوستان استان سمنان و افتخار آفرینی در این مسابقات باشیم.

تدینی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در کنار اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی، در حقیقت سبب می شوند تا جامعه نیز از برکت قرآن و عطر دل انگیز آن بهره مند شود، ابراز کرد: مسابقات قرآن اوقاف یکی از مهمترین رویدادهای قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف و کریم در استان سمنان آغاز شد

ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف و کریم در استان سمنان آغاز شد