مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-04-22سياسي

تقاطع تاج خاتون در قم تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد


اکبر سلیمیان در گفت وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پروژه تقاطع تاج خاتون در محور قم به دستجرد به مدت 10 سال معطل بوده است، افزود: پروژه اصلاح تقاطع تاج خاتون 6 ماهه دوم سال 98 به راهداری تحویل داده شد که پس از آن پروسه انتخاب پیمانکار را طی کردیم و اول دی ماه قرار داد بسته شد که طی این مدت 16 شب بارشی وجود داشت که امکان کار کردن نبود و از طرف دیگر شیوع ویروس کرونا نیز موجب تعویق فعالیت شد.

وی با بیان اینکه این تقاطع یکی از مهمترین نقاط حادثه خیز استان در تصادفات رانندگی است، بیان کرد: هشت ماه است که این پروژه در اختیار راهداری است که مسیری که قرارداد بستیم چهار کیلومتر است و 2 کیلومتر نیز مربوط به دوربرگردان جنداب تا محل تاج خاتون می باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با بیان اینکه تا 10 روز دیگر 50 درصد از پروژه تقاطع تاج خاتون روکش آسفالت می شود، افزود: 2 کیلومتر از این پروژه تا 10 روز آینده آسفالت می شود و 2 کیلومتر نیز عملیات زیرسازی انجام شده و نیازمند اقدامات فنی است که مدت 2 ماه کاری برای تکمیل آن زمان نیاز است.

وی یکی از دلایل طولانی شدن احداث این تقاطع را مسئله حقوقی این پروژه عنوان کرد و افزود: این پروژه برای مدتی در اختیار راه و شهرسازی بوده و اکنون در اختیار راهداری قرار داده شده است که از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع تاج خاتون در قم تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد

تقاطع تاج خاتون در قم تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد