مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-22اجتماعي

هفته فرهنگی اصفهان آغاز شد


معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی، ویژه هفته فرهنگی اصفهان در چهار محور سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی، ویژه هفته فرهنگی اصفهان در چهار محور سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد.

محمد عیدی در این باره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور تجمع نکردن شهروندان و رعایت فاصله گذاری فیزیکی، امسال برنامه های ویژه هفته فرهنگی اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با شعار شهری که دوستش دارم به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به تقارن هفته فرهنگی اصفهان و ماه مبارک رمضان ادامه داد: برنامه هایی که برای این هفته تدارک دیده شده، هفته فرهنگی و ماه رمضان را پوشش می دهد، چون شعائر و مناسک دینی از یک سو و باورهای پر دوام مذهبی از سوی دیگر در صورت بندی هویت ما نقشی بسیار تعیین کننده دارد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: برنامه های این هفته مشخصه های هویتی جهان شهر اصفهان را در دو بخش فرهنگ عامه (فولکلور) و فرهنگ کارشناسی باز نمایی کرده و به چهار محور سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی که مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی اصفهان آغاز شد

هفته فرهنگی اصفهان آغاز شد