مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-04-22اقتصادي

سایت جدید دفن زباله شهری و خانگی دامغان افتتاح می شود


شهردار دامغان از افتتاح سایت جدید دفن زباله های شهری و خانگی این شهر خبر داد و گفت: این پروژه با حضور مسئولان در زمینی به مساحت 20 هکتار افتتاح می شود.

- مسلم نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از افتتاح پروژه سایت دفن زباله شهری و خانگی دامغان در پنج شنبه هفته جاری خبر داد و ابراز کرد: پروژه سایت جدید دفن زباله های شهری و خانگی دامغان در زمینی به مساحت 20 هکتار و با اعتبار 17 میلیارد ریال و از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تأمین و هزینه شد.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه دو هزار و 500 متر خاکریز و دو هزار متر جاده دسترسی در نظر گرفته شده است، افزود: روزانه در شهر دامغان 45 تن زباله با شش دستگاه خودرو و همکاری 98 کارگر خدماتی جمع آوری و به سایت های دفن زباله منتقل می شود.

شهردار دامغان با اشاره به اینکه مطالعات و ارزیابی زیست محیطی پروژه سایت جدید دفن زباله به اتمام رسیده است، اظهار داشت: ظرفیت دفن زباله در سایت جدید روزانه 400 تن بوده که در حال حاضر 50 تن زباله به این سایت منتقل و دفن می شود.

نصرتی بیان کرد: چهار تن زباله به صورت هفتگی از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان جمع آوری و پس از تفکیک و رعایت مسائل بهداشتی به مرکز دفن زباله های شهری و خانگی منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت جدید دفن زباله شهری و خانگی دامغان افتتاح می شود

سایت جدید دفن زباله شهری و خانگی دامغان افتتاح می شود