مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-04-22اجتماعي

مرحله دوم طرح آموزشی کسب وکار زنان سرپرست خانوار در قزوین آغاز شد


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از اجرای مرحله دوم طرح آموزشی «بایدها و نبایدهای کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار و فعال در عرصه مشاغل خانگی» در قزوین خبر داد.

- قزوین- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از اجرای مرحله دوم طرح آموزشی بایدها و نبایدهای کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار و فعال در عرصه مشاغل خانگی در قزوین خبر داد.

صدیقه ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهراز آغاز طرح آموزشی بایدها و نبایدهای کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار و فعال در عرصه مشاغل خانگی، با هدف تحکیم بنیان خانواده و آموزش مهارتهای زندگی و بهبود وضعیت اشتغال زنان فعال در عرصه مشاغل خانگی ویژه زنان کارآفرین در سطح استان خبر داد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در خصوص این دوره آموزشی گفت: بیکاری یکی از معضلات اصلی جامعه است و ایجاد اشتغال به ویژه برای بانوان سرپرست خانواری که در کنار امور مادری، معیشت خانواده را نیز تأمین می کنند، اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین آموزش مهارت های زندگی و بهبود وضعیت اشتغال زنان سرپرست خانوار و فعال در عرصه مشاغل خانگی در بستر آموزش و حمایت، به حتم نتیجه بخش خواهد بود.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره بر ایجاد بستر لازم برای توسعه مشارکت اقتصادی زنان سرپرست خانوار، افزود: آشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم طرح آموزشی کسب وکار زنان سرپرست خانوار در قزوین آغاز شد

مرحله دوم طرح آموزشی کسب وکار زنان سرپرست خانوار در قزوین آغاز شد