مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-04-22سياسي

جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی شود


رییس هییت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اوقاف استان زنجان، جواد غم پرور با بیان اینکه تا سال گذشته هشت مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس و لغو اجتماعات مذهبی مساجد این مراسم برگزار نخواهد شد و مراسم جمع خوانی سال گذشته از شبکه اشراق پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های حسینیه اعظم زنجان امسال مجازی برگزار می شود، گفت: در ایام اعیاد شعبانیه نیز این مراسمات جشن به صورت مجازی برگزار شد.

رییس هییت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس از ظرفیت حسینیه اعظم زنجان استفاده شده و با توجه به شرایط خاص موجود هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان برای تهیه ماسک و لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

غم پرور تصریح کرد: همچنین امور بانوان حسینیه اعظم با راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خادمین خواهر، نسبت به تأمین نیاز شهروندان در زمینه ماسک اقدام کردند.

سال گذشته برای هشتمین سال متوالی مراسم جمع خوانی قرآن با حضور باشکوه مردم برگزار شد و روزانه بیش از 2 هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی شود

جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار نمی شود