مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-22سياسي

مجلس پیگیر اعطای کمک بلاعوض به کشاورزان و باغداران است


نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی سرمازدگی و نابودی بسیاری از محصولات باغی و کشاورزی، مجلس پیگیر اعطای کمک بلاعوض دولتی به خسارت دیدگان است.

- سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره خسارات سرمازدگی در شهرستان های شاهرود و میامی و بسیاری از مناطق دیگر کشور، بیان کرد: در روزهای پایانی فروردین ماه طبق اعلام هواشناسی مشخص بود که سرمازدگی قرار است در مناطقی از کشور به خصوص شرق استان سمنان خساراتی را به بار بیاورد در همان موقع تذکری که خطاب به رییس جمهور به دلیل اینکه هنوز جهاد کشاورزی وزیر خود را نشناخته بود اعلام داشتیم که دولت تمهیداتی را برای این امر صورت دهد.

وی افزود: سرمازدگی سال های سال است که در منطقه شاهرود به باغات خسارت می زند و ما مدل های مشابه آن را در سال های قبل از انقلاب اسلامی و پس ازآن نیز شاهد بودیم اما در سال های اخیر این امر تشدید شده است.

تقویت مرکز تحقیقات کشاورزی عضو خانه ملت بیان کرد: مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی اقدامات خوبی را در راستای تولید گونه های مقاوم به سرمازدگی صورت داده وعده ای نیز از این مرکز تبعیت کرده اند اما عده دیگری از باغداران به دنبال محصولات زودبازده ای هستند که سریع تر بتوانند نوبرانه بازار را به دست بگیرند که درزمینهٔ سرمازدگی سال های قبل نیز بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پیگیر اعطای کمک بلاعوض به کشاورزان و باغداران است

مجلس پیگیر اعطای کمک بلاعوض به کشاورزان و باغداران است