مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-04-22فرهنگي

معرفی سینمایی های امروز تلویزیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، سال نوِ سولان و لودویک ، رژیم طلایی ، فریب خورده ، کلاهی برای باران ، - امروز چهارشنبه 3 اردیبهشت فیلم های سینمایی مختلفی از شبکه های سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، سال نوِ سولان و لودویک ، رژیم طلایی ، فریب خورده ، کلاهی برای باران ، در دنیای تو ساعت چند است؟ ، هایدی ، دور افتاده ، مریم و میتیل ، نامه رسان ، نهنگ آزاد 1 ، کونگ جزیره گمشده ، خبرچین ، بازگشت به ویچ مانتین ، پینوکیو، عامو سردار و رییسعلی ، عصر دایناسورها ، شکارچی لحظه ها و خط و نشان از شبکه های یک، دو، سه، چهار، نمایش، امید، کودک، افق و شما پخش می شود.

شبکه دو سیما فیلم سینمایی سال نوِ سولان و لودویک به کارگردانی راسماس سیورت سن چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه ساعت 14:40 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: در روستای کوچک فلک لی پا مدت ها است که برف نباریده است.

رئودور پیرمردی است که مدام دست به اختراعات عجیب می زند و سعی دارد که دستگاه برف ساز اختراع کند.

او به کمک 2 دوست عجیبش لودویگ و سولان این دستگاه را اختراع می کند، ولی خودش در اثر خوردن یک محلول شیمیایی نامریی می شود و روزنامه نگار فلوسن که از وجود این دستگاه با خبر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سینمایی های امروز تلویزیون

معرفی سینمایی های امروز تلویزیون