مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-22سياسي

مورد عجیب سرلشکر انقلابی


در میان همه اسامی مطرح شده در صدر و ذیل این توطئه، نام یک نفر بیش از بقیه تکرار می شد و آن کسی نبود جز مغز متفکر کودتا سرلشکر سیدمحمدولی قرنی، - در میان همه اسامی مطرح شده در صدر و ذیل این توطئه، نام یک نفر بیش از بقیه تکرار می شد و آن کسی نبود جز مغز متفکر کودتا سرلشکر سیدمحمدولی قرنی، فرمانده ستاد اطلاعات ارتش (معروف به رکن 2 ) که ظاهرا قصد داشت با حمایت آمریکایی ها دولت منوچهر اقبال را سرنگون کرده و دکتر علی امینی را به جای او بر مسند نخست وزیری ایران بنشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: .

خبرگزاری های خارجی شایعه ای منتشر نموده که اخیرا در ایران توطئه ای کشف گردیده است و این شایعه منتشر و باعث تفسیرهای گوناگون گردیده است.

دولت اعلام می دارد فقط پنج نفر از ایرانیان خواسته اند با توسل به بیگانگان و به وسیله آنان دولتی روی کار بیاورند و تضمین نموده اند که به خوبی حافظ منافع بیگانگان در ایران خواهند بود؛ بدون این که توجه داشته باشند که بیگانگان در این امر نمی توانند مداخله داشته باشند.

متن فوق بخشی از یک گزارش است که در تاریخ 8 اسفند 1336 خورشیدی در روزنامه اطلاعات منتشر شده و در آن بخش هایی از بیانیه رسمی دولت نیز مورد اشاره قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد عجیب سرلشکر انقلابی

مورد عجیب سرلشکر انقلابی