مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 04:572020-04-22سياسي

حدود 6 هکتار از اراضی ملی در جوانرود خلع ید شد


علی منصوری روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در همین راستا در هفته جاری پرسنل یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان در هماهنگی با مراجع قضایی اقدام به جمع آوری فنس احداث شده در روستاهای حوری آباد و بیله ای شهرستان جوانرود کردند.

جمع آوری فنس احداث شده و همچنین حل اختلاف و باز کردن راه ورود دامداران در روستای کولسه شهرستان جوانرود، جمع آوری نهال های کاشته شده و همچنین مشخص کردن مرز بین منابع ملی و مستثنیات در حاشیه شهر معروف به هلانیه شهرستان جوانرود از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

او همچنین خلع ید 2 هزار متر از اراضی ملی و اقدام به جمع آوری نهال های کاشته شده و مشخص کردن مرز بین منابع ملی و مستثنیات در سه راهی روستای چشمه میران شهرستان جوانرود را از دیگر اقدامات اعلام کرد.

منصوری افزود: شهروندان از هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و منابع طبیعی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به امداد جنگل و مرتع با شماره 1504 اطلاع رسانی کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

یک میلیون و 717 هزار هکتار از مساحت استان 2 میلیون نفری کرمانشاه، منابع طبیعی است که 527 هزار هکتار آن را جنگل و یک میلیون و 190 هزار هکتار دیگر را یعنی حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 6 هکتار از اراضی ملی در جوانرود خلع ید شد

حدود 6 هکتار از اراضی ملی در جوانرود خلع ید شد