مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 18:152020-04-21اقتصادي

بنزین و نفت گاز باکیفیت برای جایگاه های سوخت تنگستان تامین شود


بنزین و نفت گاز باکیفیت برای جایگاه های سوخت تنگستان تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر سه شنبه در نشست کمیته سوخت شهرستان تنگستان با تاکید بر رفع مشکلات جایگاه های سوخت و ارسال و عرضه به موقع سوخت اظهار داشت: دغدغه همه ما رفع مسائل و مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: ربطی به مردم ندارد که مسئولان جایگاه های سوختی در شهرستان با برند و شرکت نفت استان مشکل دارند؛ این مسئله برای هیچکس قابل قبول نیست و مردم در مراجعه به جایگاه های سوختی سوخت می خواهند.

وی یاد آور شد: اگر جایگاه داران شهرستان با برند تأمین کننده سوخت مشکل دارند، شرکت موظف است نسبت به تأمین سوخت جایگاه اقدام و مشکلات بین خود را از طریق مبادی قانونی پیگیری کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: جایگاه داران شهرستان در بحث خرید سوخت دقت لازم داشته باشند و بر اساس شرایط مورد قرارداد شرکت نفت اقدام به خرید بنزین و نفت گاز کرده و شرکت وزیری نیز بر اساس تعهدش نسبت به خرید و ارسال به موقع سوخت اقدام کند.

وی افزود: مشکلی که در شهرستان در زمینه سوخت کشاورزان وجود دارد و برخی مواقع با کمبود مواجه می شویم شرکت نفت نسبت به تأمین و در اختیار گذاشتن کارت سوخت بر اساس نیاز شهرستان اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین و نفت گاز باکیفیت برای جایگاه های سوخت تنگستان تامین شود

بنزین و نفت گاز باکیفیت برای جایگاه های سوخت تنگستان تامین شود