مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 16:302020-04-21سياسي

سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی تهدید کرونا را به فرصت تبدیل می کند


فرمانده قرارگاه فرهنگی قرب بقیه الله الاعظم(عج) گفت: بحران کرونا تهدیدی است که می توان آن را هوشمندانه به فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی قرب بقیه الله (عج) در بازدید از قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران بیان کرد: جنگ یک تهدید برای ملت ما و کشور ما بود اما به فرموده حضرت امام (ره) برای ما نعمت هم بود زیرا ما هنر سازماندهی را در جنگ آموختیم و با همان تجربه مردم به رهبری حضرت امام (ره) تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کردند.

وی افزود: مسائل زیادی در این چهل ساله ملت ایران را تهدید کرده است اما با هوشیاری و هوشمندی و همراهی مردم به فرصت تبدیل شده اند که از آن جمله فتنه ها، جنگ ها و مسائل مختلف از جمله بلایای طبیعی است.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: در ماجرای داعش هم که تهدید منطقه ای بود و مردم و کشورهای منطقه را تهدید می کرد، فرصتی برای همدل شدن مردم ایران، عراق، سوریه و سایر ملت ها شد و با همدلی منطقه ای، فرصت از آنان گرفته شد و با همراهی خوب مردم منطقه، نیروهای مردمی موفق به شکست داعش شدند.

فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوج همدلی مردم در همراهی با انقلاب را تشییع بی نظیر و باشکوه سردار حاج قاسم سلیمانی خواند که این همدلی به نقطه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی تهدید کرونا را به فرصت تبدیل می کند

سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی تهدید کرونا را به فرصت تبدیل می کند