مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-21اجتماعي

ارائه 289 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در پادگان های آذربایجان غربی


محمدسلیم عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش تأثیرگذار آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار افزود: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش های مهارتی در پادگان های سطح استان به صورت گسترده ارائه می شود.

وی گفت: در سال 1398 به منظور احراز شرایط اشتغال جوانان پس از خدمت سربازی با برگزاری 159 دوره آموزشی برای 2 هزار و 547 پرسنل وظیفه 289 هزار و 9 نفر ساعت آموزش های مهارتی در پادگان های نظامی و انتظامی استان ارائه شد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به شیوع کرونا در استان گفت: 543 هزار و 990 عدد ماسک تنفسی از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای کمک به پیشگیری از این بیماری در کارگاه های مهارتی استان تولید شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آنها، طی حدود یک ماه و نیم گذشته بیش از 100 تخت بیمارستانی توسط مربیان و مهارت آموزان استان تعمیر و 2 هزار و 200 روتختی و روبالشی نیز تحویل مراکز درمانی شده است.

عباسی اظهار داشت: ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل با شرکای اجتماعی ، واگذاری 70 تا80 درصد آموزش های مهارتی به بخش خصوصی، شناسایی ظرفیت های آموزشی منطقه ای بر اساس نیازسنجی ، ترویج فرهنگ مهارت آموزی بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 289 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در پادگان های آذربایجان غربی

ارائه 289 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در پادگان های آذربایجان غربی