مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-04-21اقتصادي

دستگاه های خوزستان شرایط جذب اعتبارات بلاعوض مسکن را فراهم کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده ظهر امروز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پیش آمده در راستای صدور پروانه ساختمان و نقشه برداری برای احداث واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل و آب گرفتگی، اظهار کرد: در آب گرفتگی سال گذشته چند شهر از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و کارون دچار مشکلاتی شدند که بخشی از این مشکلات مربوط به نبود کانال آب های سطحی و همچنین نامناسب بودند.

وی افزود: به طور کلی پس از سیل و همچنین آب گرفتگی دولت به خوبی پای کار آمد همچنین استاندار پیگیری های لازم را انجام دادند و جلسات متعدد برای حل مشکلات برگزار شد که پس از آن بنا شد مشکل آب گرفتگی ها نیز مانند سیل 98 پیگیری و برطرف شود.

حاجی زاده از عملکرد بنیاد مسکن تقدیر کرد و گفت: بنیاد مسکن در چند سال اخیر در حوزه بازسازی و همچنین سیل بندها عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

وی بر فراهم کردن شرایط جذب اعتبارات تأکید و بیان کرد: باید کار استحکام بخشی و ایمن سازی منازل مسکونی به خوبی صورت گیرد و این اتفاق منوط به جذب اعتبارات است، با توجه به اینکه حداکثر فرصت باقی مانده برای جذب اعتبارات بلاعوض مسکونی پایان اردیبهشت است باید همه دستگاه های ذی ربط شرایط جذب اعتبارات مذکور را در موعد مقرر فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خوزستان شرایط جذب اعتبارات بلاعوض مسکن را فراهم کنند

دستگاه های خوزستان شرایط جذب اعتبارات بلاعوض مسکن را فراهم کنند