مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-21اقتصادي

12میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم سیل بندهای خوزستان برآورد شد


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان گفت: برای ترمیم سیل بندها در پنج شهر خوزستان 12 میلیارد تومان اعتبار بر آورد شده است که تا سال 1400 تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لفته دورکوندی ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با آرزوی سلامتی برای جامعه و ریشه کن شدن ویروس کرونا در جهان اظهار کرد: به وجود آمدن وضعیت فعلی در دنیا یک نتیجه و برونداد داشت آن هم اینکه به جای آرزوی نداشته ها بیشتر قدر داشته هایمان را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه هر جایی ابهام و نیاز به طرح سوال از این سازمان از سوی خبرنگاران احساس شود، به طور قطع پاسخگوی عملکرد دوره مدیریت خود هستیم، افزود: از انتقادات و ارائه راهکار استقبال می کنیم چون هر انتقاد سازنده یک مشاوره رایگان برای مدیران است تا ضمن چراغ راه قرار دادن آن از تکرار اشتباه خود جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان با اشاره به اینکه عملکرد یک سازمان را نمی توان تنها به یک مدیر نسبت داد، تصریح کرد: طی یک سال مدیریت خود حدود 8 ماه حقوق معوقه پرسنل و بدهی سازمان به تأمین اجتماعی پیمانکاران و مالیات را تسویه کردم.

وی بیان کرد: پروژه هایی با مشارکت بخش خصوصی در سازمان رها شده است و در بحث پرسنلی نیز با وجود چارت مصوب سازمانی این چارت اجرایی نشده و حتی یک معاون رسمی و با اختیارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم سیل بندهای خوزستان برآورد شد

12میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم سیل بندهای خوزستان برآورد شد