مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-04-21حوادث

سارق حساب بانکی سالمندان در تویسرکان دستگیر شد


سرهنگ محمد معصومی روز سه شنبه در تشریح این خبر بـیان کرد: در پی شکایت چند فرد سالخورده در تویسرکان مبنی بر این که حساب آنان توسط شخصی ناشناس خالی شده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اطلاعاتی که مالباختگان از روش کلاهبرداری این فرد در اختیار ماموران انتظامی قرار دادند و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی متهم حین کلاهبرداری از یک پیرمرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، این کلاهبردار با قیافه و ظاهری موجه در کنار دستگاه خودپرداز به کمین می نشست و وقتی فرد سالخورده ای قصد گرفتن پول از خودپرداز را داشت با چاپلوسی کارت را از وی می گرفت.

سرهنگ معصومی اضافه کرد: متهم مبلغ مورد نظر شخص سالخورده را برای او از خودپرداز دریافت کرده و تحویل می داد در ادامه به جای دادن کارت به وی، کارت دیگری که از دیگر سالخورده سرقت کرده بود به مالباخته تحویل می داد.

وی ادامه داد: متهم با توجه به اینکه کارت و رمز آن را دریافت کرده بود تمامی موجودی کارت را به سرقت می برد.

سرقت از خانه باغ رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ های اطراف شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق حساب بانکی سالمندان در تویسرکان دستگیر شد

سارق حساب بانکی سالمندان در تویسرکان دستگیر شد