مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-04-21سياسي

ثبت 11 هزار گزارش مردمی از تخلفات کرونا در قوه قضاییه


معاون اجتماعی قوه قضاییه از ثبت و بررسی بیش از 11 هزار گزارش درباره تخلفات حوزه کرونا در سامانه سجام قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدباقر الفت با اشاره به اینکه از اسفند ماه سال 1398 از ظرفیت سامانه سجام با عنوان دیده بانان پیشگیری، حافظان سلامت به منظور دریافت گزارشهای مردمی در حوزه تخلفات بیماری کرونا بهره برداری شد گفت: در مدت شیوع بیماری کرونا توانستیم با فراهم نمودن شرایط گزارشگیری درباره موضوع تخلفات کرونا، 11420 گزارش مردمی در اینباره دریافت و با هماهنگی با دادستانی کل کشور  و دادستانهای استانها نسبت به رسیدگی به تخلفات حوزه کرونا اقدامات چشمگیری انجام دهیم.

وی اظهار کرد: نظارت بر رعایت بهداشت محیطی در نانواییها، جایگاههای سوخت، فروشگاههای زنجیره ای ( به عنوان مراکز پرخطر) و معرفی انبارهای احتکار کالاهای سلامت محور ازجمله موضوعاتی بودند که به دلیل اهمیت آنها در تامین سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید بیشتری برای شناسایی آنها داشتیم.

معاون رییس قوه قضاییه افزود: 32درصد از گزارش های دریافتی به تعداد 3 هزار و 639 گزارش توسط دادستانهای سراسر کشور رسیدگی و احکام آنها صادر شده و با متخلفان برخورد قانونی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 11 هزار گزارش مردمی از تخلفات کرونا در قوه قضاییه

ثبت 11 هزار گزارش مردمی از تخلفات کرونا در قوه قضاییه