مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-04-21سياسي

مسجد جمکران در ماه مبارک رمضان، زائر نمی پذیرد


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مسجد با توجه به ضرورت قطع زنجیره بیماری کرونا همانند ایام نوروز و ماه مبارک شعبان تا اطلاع ثانوی، زائران را نمی پذیرد و برنامه های این مسجد از رسانه ملی و فضای مجازی پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تشریح برنامه های این مسجد مقدس در ایام ماه مبارک رمضان گفت: مسجد مقدس جمکران با توجه به ضرورت قطع زنجیره بیماری کرونا همانند ایام نوروز و ماه شعبان، تا اطلاع ثانوی حضور مردم و مستفیضان را در خود نخواهد داشت و برنامه های این مسجد از طریق شبکه های رسانه ملی و فضای مجازی به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسید.

پخش مناجات خوانی مسجد جمکران از رسانه ملی وی ادامه داد: در شب های ماه مبارک رمضان برنامه مناجات خوانی با محوریت دعای افتتاح از ساعت 24 الی یک بامداد برگزار می شود که از طریق رسانه ملی در اختیار مردم قرار می گیرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با قرائت دعای افتتاح مسابقه ای نیز با همین عنوان برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جمکران در ماه مبارک رمضان، زائر نمی پذیرد

مسجد جمکران در ماه مبارک رمضان، زائر نمی پذیرد