مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-04-21اقتصادي

بودجه بیمه زنان سرپرست خانوار 67 درصد رشد یافت


مجلس در بودجه 98 300 میلیارد تومان به بیمه زنان سرپرست خانوار تخصیص داده بود که این مبلغ در بودجه 99 با تصویب نمایندگان به 500 میلیارد تومان افزایش یافت.

- سیده فاطمه حسینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به وضعیت کسب و کارها در کشور در شرایط شیوع کرونا گفت: تعطیلی فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها در کشور، معیشت بسیاری از مردم به ویژه زنان سرپرست خانوار را با چالش جدی روبرو کرده است.

حسینی با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از اقشار آسیب پذیر، زنان سرپرست خانوار و افرادی که کسب و کارهایشان به دلیل تعطیلی اجباری و طولانی در پی شیوع کرونا تعطیل یا کساد شده، به تلاش های مجلس در حمایت از زنان سرپرست خانوار در قالب بودجه 99 اشاره و تصریح کرد: مجلس در بودجه سال 98 مبلغ 300 میلیارد تومان را به بیمه زنان سرپرست خانوار تخصیص داده بود که این مبلغ در بودجه سال 99 با تصویب نمایندگان به 500 میلیارد تومان افزایش یافت.

   وی همچنین تاکید کرد که علاوه بر منابع بودجه ای، در منابع دیگری که به حمایت از اقشار آسیب پذیر تخصیص پیدا می کند طبیعی است که زنان سرپرست خانوار باید یکی از اولویت های اصلی باشند.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه ویروس کرونا به بحرانی در اقتصاد تبدیل شده، توضیح داد: در قانون مدیریت بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه بیمه زنان سرپرست خانوار 67 درصد رشد یافت

بودجه بیمه زنان سرپرست خانوار 67 درصد رشد یافت