مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-04-21حوادث

سارقان یک میلیاردی فضای مجازی دستگیر شدند


رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری چهار سارق فضای مجازی که در مدت زمانی کمتر از مدت مجاز رمز یکبار مصرف سرقت می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ تورج کاظمی در این باره اظهار کرد: روز 27 بهمن ماه سال گذشته خانمی 30 ساله، ساکن تهران حوالی پیروزی با ارائه شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای، به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت که برای شارژ سیم کارت تلفن همراه ایرانسلش وارد سایتی شده که شارژ تلفن همراه را با قیمت ارزانی می فروخته است.

او پس از طی کردن چند مرحله و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، متوجه می شود که در مدت زمان کوتاه تر از یک دقیقه از حساب بانکی اش پنج میلیون ریال به سرقت رفته است.

رییس پلیس فتای پایتخت با اشاره به اینکه پرونده های مشابه دیگری نیز به پلیس فتا ارجاع شد، توضیح داد: مهندسان پلیس فتا طی تحقیقات اولیه متوجه شدند که متهم با ساخت درگاه جعلی بانک، در مدتی کوتاه از مهلت رمز یک بار مصرف، از حساب قربانیان مبالغی را سرقت می کرده است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس فتا در تحقیقات بعدی پلیسی متوجه شدند مبالغ سرقتی به حساب فردی به نام (ح - هـ) واریز شده است، گفت: فرد مذکور پس از دستگیری، اعتراف کرد یکی از دوستانش تعدادی دستگاه کارت خوان به نام وی گرفته و در ازای آن به صورت ماهیانه مبلغی به عنوان کارمزد به حسابش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان یک میلیاردی فضای مجازی دستگیر شدند

سارقان یک میلیاردی فضای مجازی دستگیر شدند