مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-04-21اجتماعي

مسئولیت نگهداری اماکن مذهبی با اوقاف است


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی  گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: اعتبار مرمت مسجد تاریخی نجم آباد صرفاً توسط میراث فرهنگی تامین  نمی شود بلکه باید این امر با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و هییت امنای مسجد در صورت نیاز با دهیاری روستا انجام شود.

- توضیحات میراث فرهنگی درباره تخریب مسجد تاریخی نجم آباد: مسئولیت نگهداری اماکن مذهبی با اوقاف است ایسنا/البرز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی  گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: اعتبار مرمت مسجد تاریخی نجم آباد صرفاً توسط میراث فرهنگی تامین  نمی شود بلکه باید این امر با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و هییت امنای مسجد در صورت نیاز با دهیاری روستا انجام شود.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتشار هشدارهای مردمی در خصوص وضعیت مسجد تاریخی نجم آباد در فضای مجازی افزود: این مسجد در اختیار هیئت امنا است و طبق قوانین، اوقاف و امور خیریه متولی کلیه مساجد بوده و وظیفه حفظ و نگهداری این اماکن مذهبی نیز بر عهده این نهاد است.

وی یاد آور شد: از آنجایی که این مسجد در فهرست آثار تاریخی قرار دارد باید مرمت آن با هماهنگی و نظارت اداره میراث فرهنگی انجام شود.

وی توضیح داد: این نشانگر این موضوع است که اعتبار مرمت آن صرفاً توسط میراث فرهنگی تامین نمی شود بلکه باید این امر با مشارکت اداره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت نگهداری اماکن مذهبی با اوقاف است

مسئولیت نگهداری اماکن مذهبی با اوقاف است