مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-04-21سياسي

ذوالقدر: جوجه ها را در اختیار کمیته امداد قرار می دادید


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به موضوع معدوم سازی جوجه های یک روزه گفت: به جا بود این جوجه ها را برای توزیع میان زنان سرپرست خانوار و نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار می دادید.

- نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به موضوع معدوم سازی جوجه های یک روزه گفت: به جا بود این جوجه ها را برای توزیع میان زنان سرپرست خانوار و نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار می دادید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: از زحمات معلمان به خصوص در این شرایط بحرانی که در فضای مجازی حاضر شده و به فرزندان عزیز ما آموزش می دهند تشکر می کنم، قطعا باید به امر آموزش بیشتر توجه کرد، دو ماه است که مدارس و دانشگاه ها تعطیل بوده و باید برای آنها تدبیر جدی انجام شود، البته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده که البته کافی نیست.

وی افزود: نرم افزار شاد که آموزش و پرورش به شدت برای آموزش در فضای محازی بر آن تکیه دارد تنها در دسترس 20 الی 30 درصد دانش آموزان کشور است، دانش آموزان مناطق محروم به کتب درسی به سختی دسترسی دارند چه برسد به لپ تاب و تلفن همراه هوشمند و رایانه که برای قشر عظیمی از دانش آموزان در مناطق محروم کالایی لوکس محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: جوجه ها را در اختیار کمیته امداد قرار می دادید

ذوالقدر: جوجه ها را در اختیار کمیته امداد قرار می دادید