مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-04-21اقتصادي

باید جزو 5 استان ارزان کشور باشیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه گفت: باید برای کاهش بیشتر نرخ تورم استان تلاش کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه گفت: باید برای کاهش بیشتر نرخ تورم استان تلاش کنیم.

هدایت حاتمی در جلسه امروز (دوم اردیبهشت) تنظیم بازار استان، از کاهش 27 پله ای نرخ تورم استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: اگرچه با تلاش هایی که صورت گرفت از جایگاه اول تورم کشور به جایگاه 28 رسیده ایم، اما اکنون چند ماه است در همین جایگاه مانده ایم و این موضوع مقبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه باید جزو پنج استان ارزان کشور باشد، عنوان کرد: باید برای کاهش بیشتر نرخ تورم استان تلاش کنیم و اجازه افزایش قیمت در اقتصاد خانوارها را ندهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه معتقد است، برای این منظور حتما باید روی ساماندهی اصناف تمرکز و شبکه های توزیع کالا در استان را نظام مند کنیم.

حاتمی در ادامه از وفور کالا در کشور خبر داد و افزود: با وجود تامین مناسب کالایی که داریم، اما گاهی برخی کالاها با قیمت زیاد به دست مردم می رسد که باید به آن رسیدگی شود.

وی یادآور شد: متاسفانه تغییر سال به عادتی برای افزایش قیمت خودسرانه کالاها تبدیل شده و در شرایط کنونی نیز شیوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جزو 5 استان ارزان کشور باشیم

باید جزو 5 استان ارزان کشور باشیم