مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-04-21بين الملل

اهانت مسؤولان ریاض به قبور شهدای العوامیه


نیروهای دستگاه های امنیتی عربستان همانند سارقان در تاریکی شب به سراغ آرامگاه شهدای العوامیه رفته و ضریح این قبور را تخریب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، این مسؤولان عربستانی با استفاده از پایبندی ساکنان العوامیه به قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به سراغ مقبره شهدای جنبش مسالمت آمیز العوامیه رفته و یک بار دیگر کینه کور و ناتمام خود را نسبت به ساکنان این منطقه نشان داده و دستور تخریب ضریح های این قبور را به نیروهای خود دادند.

برخی منابع محلی در القطیف در گفت وگو با العهد اظهار کردند: روز چهارشنبه یکم شعبان برابر 25 مارس 2020 جمعیت خیریه العوامیه مقبره این شهرک را به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد اما مسؤولان با سوءاستفاده از نبود مردم در خیابان ها که از هشتم مارس به دلیل اجرای طرح ممنوعیت رفت وآمد در این استان ایجاد شده بود، تصمیم گرفتند شبانه با کمک تجهیزات و همدستان خود طرح تخریب قبور شهدا را اجرا کنند.

بر اساس اطلاعات موجود، در این مقبره 22 قبر متعلق به شهدای جنبش مردمی القطیف قرار دارند، این در حالی است که اجساد 49 شهید دیگر که ترور و یا اعدام شدند، هنوز در اختیار مسؤولان بوده و تحویل داده نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت مسؤولان ریاض به قبور شهدای العوامیه

اهانت مسؤولان ریاض به قبور شهدای العوامیه