مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-04-21سياسي

حمایت مالی از طرح های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی


مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار فراخوان ایده و طرح های قرآنی با هدف حمایت از برنامه ها و طرح های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی خبر داد.

- ایسنا/سمنان مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار فراخوان ایده و طرح های قرآنی با هدف حمایت از برنامه ها و طرح های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی خبر داد.

مجتبی نورمحمدی دوم اردیبهشت در آستانه ماه مبارک رمضان، از این ماه به عنوان ماه نزول قرآن یاد کرد و با تاکید بر نقش و جایگاه پیام های قرآنی و عترتی را در تسکین و آرامش اذهان در فضای مجازی و در دوران قرنطینه عمومی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت توجه بر نحوه انجام فعالیت ها و برنامه های مؤسسات و نهادهای قرآنی در حال حاضر یکی از سیاست های اولویت دار حمایت از برنامه ها و طرح های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: به همین منظور با انتشار فراخوان این موضوع به مؤسسات قرآن و عترت؛ از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور خواسته شده است حداکثر سه طرح ممتاز و مورد تأیید که قابلیت اجرا در فضای مجازی را داشته باشند را تا دهم اردیبهشت ماه 1399 از موسسات و نهادهای قرآنی استان خود دریافت و به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی از طرح های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی

حمایت مالی از طرح های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی