مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-04-21سياسي

نمایندگان کرونایی اصفهان از قرنطینه خارج شدند


دو تن از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شوراس اسلامی که به کرونا مبتلا شده بودند، پس از بهبودی و پایان دوران قرنطینه فعالیت های خود را آغاز کردند.

- احمد سالک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه 14 روز را در قرنطینه خانگی سپری کرده است از بهبود خود خبر داد و در مورد روند بهبودی در دوران قرنطینه اظهار کرد: تمام دستورات پروتکل مصوب بهداشتی را رعایت کردیم چون برای من قرنطینه دو مرحله بود مرحله اول مشکوک بود و آزمایش دادم و در قرنطینه رفتم و قرنطینه دوم که می خواستم بروم مجلس بالاخره نمونه برداری کردند و تست کرونا مثبت اعلام شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خارج شدن از قرنطینه تحت دستور پزشک بوده و در مورد نکات رعایت شده در دوران قرنطینه گفت: اولین مطلب رعایت دستورات بهداشتی بود.

استفاده از ماسک و رعایت فاصله و شست وشو با مواد ضدعفونی و دستورات غذایی از دیگر مواردی بود که در ایام قرنطینه مورد توجه قرار گرفت.

ابوالفضل ابوترابی نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن اشاره به اینکه بعد از 15 روز از قرنطینه خانگی خارج شده، بیان داشت: من دیروز از قرنطینه خارج شدم و کارم را عملاً شروع کردم جلسات متعددی را داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان کرونایی اصفهان از قرنطینه خارج شدند

نمایندگان کرونایی اصفهان از قرنطینه خارج شدند