مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-21اقتصادي

تعطیلی نیمی از معادن کشور / اهمیت احیای معادن غیرفعال برای جهش تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سالی که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، توجه به پتانسیل معدنی و افزایش تولیدات این بخش می تواند تاثیر قابل توجهی در جهش اقتصادی کشور، - نیمی از معادن کشور در حالی غیرفعالند که احیای آن ها نقش مهمی در ایجاد جهش تولید و درآمدزایی ریالی و ارزی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سالی که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، توجه به پتانسیل معدنی و افزایش تولیدات این بخش می تواند تاثیر قابل توجهی در جهش اقتصادی کشور، افزایش درآمد های ارزی کشور و جبران کاهش فروش نفت داشته باشد.

اخیراً اسماعیلی معاون معدنی وزیر صنعت از هدف گذاری انجام شده برای احیای هزار معدن غیرفعال طی سال جاری در کشور خبر داده و با اشاره به تداوم اجرای برنامه فعال سازی معادن کوچک و متوسط طی سال جاری، گفته است: در سال گذشته 146 معدن غیرفعال را احیا کردیم و امسال نیز هدف گذاری کرده ایم تا بیش از هزار معدن دیگر را نیز فعال کنیم.

وی اخیراً نیز گفته است: یکی از اولویت ها در بخش استخراج و بهره برداری از معادن، فعال کردن معادن کوچک است که سال گذشته به تصویب رسید و در این باره در سال گذشته 146 معدن از بیش از 4 هزار معدن غیرفعال احیا شد، امسال هم برنامه داریم تا هزار و 300 معدن غیرفعال دیگر را احیا و فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی نیمی از معادن کشور / اهمیت احیای معادن غیرفعال برای جهش تولید

تعطیلی نیمی از معادن کشور / اهمیت احیای معادن غیرفعال برای جهش تولید