مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-04-21فرهنگي

بازیگری که پس از 7 سال در سریال مهران مدیری دوباره دیده شد


محمدجواد جعفرپور با اشاره به موفقیت سریال «هیولا» در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که توانست بعد از آن مجموعه دوباره دیده شود و پیشنهادهای خوبی برای بازیگری داشته باشد.

- محمدجواد جعفرپور درباره حضور خود در سریال رمضانی پدر پسری و نقش هایی که پیش از این بازی کرده است گفت: من پیش از این در سریال جلال الدین بازی کردم که مربوط به چند سال پیش بود و در سینما هم چند فیلم داشته ام که از آخرین آن ها نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی حدود 7 سال می گذرد و خوشحالم که بعد از این بازه زمانی سال گذشته توانستم دوباره بازی کنم و با سریال هیولا دیده شوم.

وی ادامه داد: البته در این مدت چند فیلم دیگر هم بازی کردم ولی نقش ها یا فیلم ها خیلی مطرح نبود.

من در فیلم به همین سادگی به کارگردانی رضا میرکریمی و یا در فیلم شکارچی شنبه ساخته پرویز شیخ طادی حضور داشتم و باز هم دوست داشتم در فیلم های مطرحی کار کنم.

جعفرپور که نقش فرزند هوشنگ شرافت را در سریال هیولا بازی می کرد درباره تجربه خود از حضور در این سریال گفت: ابتدا قرار بود نقش پسر کامران یعنی مهران مدیری را بازی کنم که نیما شعبان نژاد آن را بر عهده گرفت ولی بعد از اینکه به عنوان بازیگر نقش فرزند هوشنگ انتخاب شدم، صحبت هایی با پیمان قاسمخانی داشتیم و این نقش پررنگ تر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری که پس از 7 سال در سریال مهران مدیری دوباره دیده شد

بازیگری که پس از 7 سال در سریال مهران مدیری دوباره دیده شد