مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:452020-04-21سياسي

سپاه پاسداران به عنوان بازویی پرتوان استکبار را به زانو درآورد


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازویی پرتوان در مقابل استکبار ایستاده و آن را به زانو درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن حکمتیان در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مقدس، شجاع و همیشه در صحنه از الطاف خداوند سبحان و از برکات انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) بوده است.

سپاهیان سلحشور، از اوایل انقلاب و سال های دفاع مقدس و بعد از آن به عنوان بازویی قدرتمند و صبور در تمامی صحنه های مبارزاتی و جهادی، هم گام با دیگر نهادهای انقلابی و ارتشیان غیور، حضوری جانانه داشته و الحمدالله امروز نیز در عرصه های مختلف علمی، فناوری، نظامی، جهادی و امداد رسانی، حضوری مؤثر و تحسین برانگیز دارد.

این نهاد الهی که ریشه ی آن با خون هزاران شهید سرافراز و گلگون کفن آبیاری گردیده است، در جبهه های مقاومت اسلامی به عنوان بازویی پرتوان و قدرتمند توانسته قدرت های استکباری از جمله آمریکای جنایتکار را به زانو در آورد و با دفاع از حریم و حرم آل الله و مظلومان منطقه، به عنوان دژ مستحکم اسلام شناخته شود و دیگر رزمندگان آن نیز امروزه ادامه دهنده راه آن مردان خدایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران به عنوان بازویی پرتوان استکبار را به زانو درآورد

سپاه پاسداران به عنوان بازویی پرتوان استکبار را به زانو درآورد