مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-21سياسي

برای بازی با کویید 19 آماده شوید/ آموزش قطع زنجیره انتقال کرونا با یک بازی موبایلی


کیوان ملک محمدی، بازی ساز جوانی است که تاکنون بیش از 30 بازی را طراحی کرده و قرار است طی روزهای آتی بازی ایرانی کویید 19 را با هدف آموزش راه های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منتشر کند.

- خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: شاید کرونا منفورترین واژه ای باشد که این روزها نُقل هر مجلسی شده، مهمان ناخوانده ای که بعد از گذر از مرزهای ایران در بسیاری از شهرهای کشورمان و یا به عبارتی  بیشتر کشورهای جهان آفتابی شده و زندگی خانوادگی در سراسر دنیا را مختل کرده است.

کرونا به مرور زمان در سر خط اخبار جهان قرار گرفت و شرایط جامعه را هم به مرور زمان سخت تر کرد، با گسترش این ویروس شمار مبتلایان به این بیماری افزایش یافت و به همان ترتیب توصیه های بهداشتی برای خود مراقبتی هم بیشتر شد و از همان ابتدای شیوع این بیماری، تعطیلی مدارس، دورکاری و فاصله گذاری اجتماعی به عنوان راهکارهای موثر در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اتخاذ شد.

اماکن عمومی با شیوه های گوناگون توسط دستگاه ها و ارگان های مختلف و همچنین نیروهای مردمی ضدعفونی شد اما بنا به دلایل مختلف از جمله خروج غیرضروری افراد از خانه و همچنین سفرهای غیر ضروری، این ویروس با سرعت بیشتری شیوع پیدا کرد تا جایی کهمقام معظم رهبری با صدور فرمانی به رییس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار تشکیل قرارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازی با کویید 19 آماده شوید/ آموزش قطع زنجیره انتقال کرونا با یک بازی موبایلی

برای بازی با کویید 19 آماده شوید/ آموزش قطع زنجیره انتقال کرونا با یک بازی موبایلی