مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-04-21سياسي

تداوم برگزاری نشست های اندیشه ورزی «والعصر» پس از شکست کرونا


رییس حوزه هنری یزد با بیان این که سلسله نشست های اندیشه ورزی «والعصر» در سال جاری و پس از شکست کرونا تداوم خواهد داشت، گفت: سال گذشته 18 نشست با هدف تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد.

- تداوم برگزاری نشست های اندیشه ورزی والعصر پس از شکست کرونا ایسنا/یزد رییس حوزه هنری یزد با بیان این که سلسله نشست های اندیشه ورزی والعصر در سال جاری و پس از شکست کرونا تداوم خواهد داشت، گفت: سال گذشته 18 نشست با هدف تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد.

محمدصادق کوچک زاده در این باره تصریح کرد: در راستای تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، 18 نشست تخصصی اندیشه ورز با عنوان والعصر با حضور کارشناسان و صاحب نظران استان، کشور و اقشار مختلف در سال 98 در یزد برگزار شده است.

وی تبیین قرآنی عصر جدید و تحلیل برخی حوادث و اتفاقات جاری از منظر کلام وحی، رسالت انقلاب، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی ، تمدن نوین اسلامی، تعاریف، مؤلفه ها و رسالت ما ، تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین و رسالت ما ، نقش هیأت‎های مذهبی و جایگاه اجتماع عظیم اربعین در گام دوم انقلاب اسلامی را از جمله مباحث و موضوع های مطرح شده در این نشست ها برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برگزاری نشست های اندیشه ورزی «والعصر» پس از شکست کرونا

تداوم برگزاری نشست های اندیشه ورزی «والعصر» پس از شکست کرونا